piątek, 16 listopada
09:43

Jak nas czytają

Głos Wągrowiecki uczestniczy w badaniach czytelnictwa prasy lokalnej (BPL), które prowadzone jest systematycznie od 2005 r. przez instytut Millward Brown SMG/KRC.  Badaniu podlega też  100 innych tygodników lokalnych wydawanych przez niezależnych wydawców, którzy utworzyli porozumienie reklamowe pod nazwą Tygodnik Lokalny. Produkt ten dociera do 13,6% Polaków powyżej 14 roku życia (czytelnictwo badane w cyklu sezonowym, miesięcznym), a więc do ponad 4 milionów osób w Polsce (estymacja na całą populację). Łączny, jednorazowy nakład naszych tytułów wynosi 859.000 egzemplarzy.

 

Na terenie swojego ukazywania się, a więc w około 150 powiatach, gdzie są dystrybuowane gazety z porozumienia „Tygodnik Lokalny”, w tym tygodnik Głos Wągrowiecki, ich czytelnictwo jest rekordowo wysokie i wynosi 45%, co oznacza, że po gazetę lokalną systematycznie sięga co druga osoba, a 90% zna tytuł i czyta go przynajmniej sporadycznie.

Aquapark uzaleznienia pakos224px

 

 

Wielkopolskapowiat_wagrowiecki_herbMiasto_WagrowiecGmina_Wagrowiec1_skoki2_golancz3_damaslawek4_miescisko5_wapno
interiaangoragazeta prawnagazety lokalnegłos wielkopolskiitv wągrowiecjamajkakreisbotemotel-azylpietrakradio merkurysdpspltok fmwielspinwillisch_logo
aquapark_wagrowiecnielbaSTART-logo bgzPalucki Bank Spoldzielczy

Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. Czytaj więcej…

Zrozumiałem